07 maj 2010

Alla bilder är tagna från http://www.perfecthome.se/
Jag hade mitt andra inredningsparty igår och hade massor av kompisar som kom och handlade.
Jag samlar sevrisen och den är så fin. Bra kvalite och bra priser.
Jag köpte även bokstöd som det står READ på + en jättefin vit ram som det står Family på.
Det rinner iväg pengar ganska snabbt, så det gäller att tänka efter, FÖRE.
Jag är så nöjd med allt jag köpt, verkligen kvalitetsvaror från norskt företag.
Gå gärna in och titta i deras katalog, via nätet.


Det har varit mkt den här veckan, så det känns skönt att få koppla av med god grillad middag och gott rött vin.
Jag har fått sagt hejdå och lycka till min högskoleelev Anna idag, en kanon tjej som jag hoppas på att få anställa när hon är klar. Mogen och otroligt duktig för sin ålder, jag skulle önska att fler hade hennes syn på barn och vårt yrke.
Lycka till Anna! Your the best!

Imorgon åker vi ut till stugan, maken ska lista klart runt fönster och dörrar och jag ska kratta och plantera.
Köpte blommor och sälg träd, + krukor igår för plenty of money...
Söndag kanske vi kan starta att montera köket...det blir spännande...
Ska faktiskt hinna med en tjejmiddag hos mitt syskonbarn imorgon. 
Vi är 4 tjejer, min svägerska född 60 och vår kompis, född 62 + Emmas kompis Emma 25 år
Det är så kul att vi har så god kontakt, hon är en 86:a och jag 64:, men det märks inte när vi har tjejemiddagar. Vi har träffats nästan varje helg i 11/2 månad för att äta god mat och umgås.
Vi har alltid haft kanonkontakt, jag är så stolt och glad för det. För vi har så himlans kul ihop!

Annelie

1 kommentar:

Limetwig sa...

Oj så mycket fint det fanns där fastnade fullständigt och tiden rullade i väg :) Du bjuder på så många bra och inspirerande tips här på din blogg!
Tack! Åse