04 december 2011

Har precis avklarat årets pepparmintkola, får se om det blir några kvar till julafton,
de brukar ha en förmåga att försvinna ur frysen, vet inte varför...små råttor i huset kanske.
Nästa helg ska jag och en kompis göra godis med våra tonårstjejer, dricka lite glögg och mysa.
Vi brukar göra flera olika sorter, vissa blir ju klara favoriter.
Så julgodis kommer det att finnas ett tag framöver.

Här är tjejen som handlat julklappar till sig själv.
Vi har slutat att köpa till varandra, det är bara dottern som får, SÅÅ,
då får man ju göra lite som man vill....


 Här sprang jag på ett mycket praktiskt smyckeskin i 4 våningar.
Otroligt smidigt och överskådligt.



Tvålpump + handkräm i ett, väldigt praktiskt.
Åhlens har så mycket bra.



Jag köpte ett par i naturskinn i september, som jag ÄLSKAR,
så nu gick jag och köpte ett till par i brunt.
Det är inte alltid man hittar något som känns som en smäck,
men i det här fallet så ville jag gardera mig inför några år framåt.
Jag kommer säkert att köpa nya vinter stövlar eller skor nästa år,
men jag kommer att kunna använda dessa i många år framåt.
De blir bara snyggare och skönare ju mer man använder dem.
                                                                              Annelie

Inga kommentarer: